Складність керування автомобілем на дорогах з інтенсивним рухом полягає в щільності руху транспортних засобів та їх постійній взаємодії. Ці фактори сильно обмежують вибір водієм швидкості руху, смуги, інтенсивності розгону та гальмування.

Рух у населених пунктах відрізняється інтенсивністю, частими початками руху та зупинками, змінами швидкісних режимів, перелаштуваннями та поворотами, інтенсивним рухом пішоходів, зменшеною дистанцією, значним обсягом дорожньої інформації.

В інтенсивному транспортному потоці перелаштування має такі особливості:

  • після включення покажчика повороту, але перш ніж розпочати перелаштування, необхідно оцінити дорожню обстановку за допомогою дзеркал заднього виду (внутрішнього та зовнішніх) та додатковим поворотом голови.
  • різке зниження швидкості руху під час маневрування може призвести до аварійної ситуації. Рухаючись у щільному транспортному потоці, водій повинен контролювати дорожню обстановку позаду автомобіля за допомогою дзеркал заднього виду кожні 15-20 секунд, а також перед кожним маневром.
  • в умовах інтенсивного руху оптимальним є рух у середній смузі та вздовж середини смуги з витримуванням бічних інтервалів у межах 1-1,5 м з кожної сторони автомобіля.Перед виконанням повороту слід оцінити безпечні проміжки у транспортному потоку ліворуч та праворуч, щоб мати можливість безперешкодно для інших учасників дорожнього руху «влитися» в нього.Запорукою безпечного виконання повороту на перехресті є правильно обрана траєкторія проїзду. Траєкторія руху на перехресті залежить від радіусу закруглення проїжджих частин, але в загальному випадку починати поворот керма слід, коли половина корпусу автомобіля зрівняється з краєм проїжджої частини.

Відпрацювати початкові навички водіння в рамках приватних уроків водіння у Києві за програмою СТАРТ – тут.

Детальніше вивчити конспект з базових навичок керування автомобілем – тут.